Hos PLM Group er du som kunde vores førsteprioritet. For os har det været essentielt at skabe en kultur, som hver dag minder os om det og støtter op om at realisere det. Feedback på den support vi yder vores kunder er vores daglige pejlemærke. Det er det, som holder os på sporet og der sikrer at du som kunde altid får den bedste oplevelse. Med et veloverstået 2020, vil vi gerne fremhæve den supporter der har fået flest smileys af kunder for sit arbejde. Vinderen er: Alex Aaskilde! Tillykke Alex!
Alex hos PLM Group
Med flest smileys og en gns. bedømmelse på 98 %, løber Alex Aaskilde med titlen som Årets Supporter 2020 for sit fantastiske arbejde i det forgangne år. Hos PLM Group har vi haft privilegie at have Alex med på holdet siden dec 2019. Selvom Alex kun har været hos PLM Group i ét år udmærker han sig som en af vores dygtigste supportere, der altid udviser vores kunder en ekstraordinær service. Hans passion for sit arbejde, energi, karismatiske personlighed samt evner som Software Specialist skinner igennem og får hver kunde til at føle sig hørt og kompetent afhjulpet. Man går altid vel vejledt, selvsikker og opløftet fra et opkald med Alex.
Alex i tæt løb med dygtige kollegaer
Alex var bestemt ikke den eneste supporter som udmærkede sig i 2020. På en skarp 2. plads har vi Lennart Tinndahl og en på en delt 3. plads Flemming Nielsen og Stig Rasmussen.
Lennart hos PLM Group
Lennart Tinndahl har arbejdet i PLM Group i 4,5 år og har på denne tid opbygget omfattende erfaring og kompetence, som han hver dag bruger løse kundernes udfordringer. Han er også en stor bidragsyder til vores sociale medier. Du kan næsten ikke undgå at lære noget nyt, hvis du ser et par af hans YouTube videoer her.
Flemming hos PLM Group
Flemming Nielsen arbejder til dagligt på vores kontor i Horsens (lige i øjeblikket hjemmefra ligesom resten af organisationen) og har arbejdet for PLM Group siden august 2017. Du kan sikkert kende ham fra kursuslokalerne og online kurser, hvor han glædeligt deler ud af sin omfattende erfaring og viden, så du kan designe bedre produkter, hurtigere.
Stig hos PLM Group
Stig Rasmussen startede ligesom Alex for omtrendt et år siden, og har på kort tid udmærket sig ved konsekvent at levere service af højeste kvalitet med et smil til vores kunder. At opnå et så højt niveau på så kort tid, fortjener bestemt anerkendelse!
Vi er her for dig!
Dette er gode eksempler på hvad vi hos PLM Group opfatter som god kundeservice; Hurtig og kompetent ekspertrådgivning af en engageret medarbejder som forstår kundernes behov og imødekommer udfordringer effektivt. Også er det jo altid godt hvis man får et godt grin eller en god historie med på vejen.
I 2020 havde modtog vi 6200 henvendelser fra kunder som havde brug for vores hjælp. Med en gennemsnitlig tilfredshedsbedømmelse på 96 % fortæller statistikken entydigt at alle vores dygtige supportere kom godt i mål med effektivt at imødekomme udfordringer. Endvidere ventede vores kunder i gennemsnit kun 16 sekunder før de fik den hjælp de havde brug for. Der skal lyde en kæmpe ros til alle supportere i teamet, som har ydet en ekstra insats i 2020 og har lykkedes med at vedligeholde vores servicestandarder i et år, der bød på mange udfordringer.
Hos PLM Group ser vi frem til fortsat at øge kvaliteten af vores support og hver gang du giver din feedback hjælper du os med forbedre din oplevelse. Tøv heller ikke med at gøre brug af vores support, hvis du har udfordringer, som du gerne vil have et par ekstra øjne på. Vi er her for dig!