Her får du et nogle hurtige svar på de typiske spørgsmål, der melder sig efter nyheden om, at PLM Group og TEAMWORKS samler kræfterne. Læs mere om hvad du – rent praktisk – kan forvente dig af sammenlægningen, og hvad den betyder for dig. Tøv ikke med at tage fat i os, hvis vi ikke kommer omkring dine vigtigste overvejelser her.
Fremadrettet vil du stifte bekendtskab med os som PLM Group Danmark. Rent praktisk er det primært systemer og processer fra PLM Group, der føres videre. Det betyder, at det vil være tidligere TEAMWORKS-kunder, der vil mærke de fleste ændringer, alt imens PLMG-kunder blot vil mærke nogle få.
Nye adresser – find os her
Sjælland
Brogrenen 10, 2635 Ishøj
Jylland
Rædersgade 3, 8700 Horsens
Det vil fremadrettet være her, du kan møde os, og hvor vi afvikler kurser.
Vi råder ikke længere over kontorer i Roskilde og Århus.
Support – hvad nu?
Hvem ringer jeg til for at få support: PLMG eller TEAMWORKS?
Du ringer til den samme supportafdeling, som du hidtil har ringet til.
Fakturering – hvad nu?
Hvem bliver jeg faktureret af fremadrettet: PLMG eller TEAMWORKS?
Fremadrettet faktureres du for produkter og tjenester af PLM Group Danmark. For tidligere TEAMWORKS-kunder betyder det, at den næste faktura, du modtager fra os, kommer under nyt firmanavn og CVR-nummer. Og at kontonummeret, du skal betale til også er nyt og derfor skal opdateres i dine systemer.
Vi beder dig derfor orientere din bogholder eller økonomiafdeling.
Har du brug for at bekræfte, at de nye informationer er rigtige så kontakt gerne Accountant Signe Simonsen, signe.simonsen@plmgroup.dk, for en bekræftelse af ændring.
Kursus – hvad nu?
Du benytter den samme løsning, som du hidtil har gjort.
Tidligere TEAMWORKS-kunder booker sig ind via teamworks.dk
PLMG-kunder booker sig ind via plmgroup.dk
Kurser afvikles i vores lokaler i Ishøj og Horsens.
Jeg er TEAMWORKS-kunde – hvad nu?
Hvem ringer jeg til for support nu?
Du ringer til supporten hos TEAMWORKS, som du hidtil har ringet til.
Betyder sammenlægningen, at jeg får svensk eller engelsk support?
Nej, du får fortsat lokal dansk support.
Vi har vores licenser hos TEAMWORKS – hører vi nu til PLMG og deres support?
Den aftale, der er lavet med TEAMWORKS er fortsat gældende, og I kontakter supporten for at få hjælp.
Hvad sker der med det projekt, vi kører med jer – kommer der andre teknikere på?
Vi fortsætter projektarbejdet som hidtil og som aftalt med TEAMWORKS-teknikere/Teknisk chef Lars Nygaard.
Jeg er PLMG-kunde – hvad nu?
Hvem ringer jeg til for support nu?
Du ringer til supporten hos PLMG, som du hidtil har ringet til.
Hvilke ændringer er der for mig?
Fremadrettet kan du møde os og komme på kursus i vores lokaler i Ishøj og Horsens.
Vi råder ikke længere over kontorer i Roskilde og Århus.
Har du øvrige spørgsmål?
Kontakt os på tlf. +45 70 22 22 80
De bedste hilsner,
Lars Nygaard
Technical Manager