Vidste du, at PLM Group har en vidensdatabase med artikler til SOLIDWORKS-brugere? Vores formål er at give dig, den viden, der skal til for at du kan innovere. Ved at stille løsninger, viden og inspiration til rådighed tror vi på, at din virksomhed kan opnå sit fulde potentiale. En af de måder, vi støtter dig på i din rejse, er ved at give dig svar på de ofte stillede spørgsmål, som vi modtager i supporten.
Vores vidensdatabase er en supportportal for kunder, og siden giver brugerne adgang til artikler, FAQ’er og andre kilder til fejlfinding og løsning af spørgsmål i forbindelse med SOLIDWORKS. Du kan nemt få adgang til vidensdatabasen, når som helst og hvor som helst.

Sådan bruges vores vidensdatabase
Det er nemt at bruge vores supportportal. Lige så snart, du taster noget ind i søgefeltet, vil du straks se søgeresultaterne.

Artiklerne vises også, når du opretter en forespørgsel til PLM Group supporten. På denne måde er det muligt for dig at få svar på dine spørgsmål uden at indsende en forespørgsel.

Hvis ikke du får svar på dit spørgsmål, kan du indsende din forespørgsel.
Får jeg support på mit lokale sprog?
For at kunne yde hjælp så hurtigt og effektivt som muligt er artiklerne i vores vidensdatabase på engelsk. Noget af indholdet kan også være tilgængeligt på dit lokale sprog.
Vi tilbyder også support på engelsk, hvilket betyder at du kan blive kontaktet af vores nordiske og baltiske supportteam. Hvis du ikke ønsker at modtage support på engelsk, er du velkommen til at rette din henvendelse til dit lokale supportteam eller ringe direkte til dem.
Indholdet af artiklerne i vidensdatabasen vil give dig svar på de mest stillede supportspørgsmål. PLM Groups supportteam arbejder på højtryk for at oprette nye artikler og opdatere eksisterende indhold. Hvis du har spørgsmål eller forslag til forbedringer, vil vi sætte stor pris på det.