Support på en helt ny måde



PLM Groups tekniske kundesupport bliver nu endnu bedre. Vi skaber nemlig en helt ny service: support på tværs af landegrænser.

Du vil stadig få support, som du kender det i dag ved at ringe eller skrive til os. Som supplement til vores eksisterende lokale support opretter vi nu et supportteam bestående af specialister fra vores kontorer i både Danmark, Sverige, Finland, Estland og Letland til at løse de mere komplicerede sager hurtigt og effektivt. Vi er Nordens største forhandler af SolidWorks med mere end 100 ansatte, og vores teknikere er specialiserede inden for mange forskellige områder. Ved at udnytte kompetencerne på tværs af landene kan vi sikre, at du til enhver tid får hjælp af netop den specialist, som har den største viden på det område, hvor der er brug for hjælp.

Den lokale support vil fremover tage sig af alle de sager, som kan løses via telefon eller mail med det samme. Det nye supportteam vil tage sig af alle de mere komplicerede og tidskrævende sager, som kræver grundigere undersøgelser for at kunne give den bedste løsning. Det betyder hurtigere svar på både de enkle og de mere komplicerede spørgsmål, og samtidig sikrer vi, at alle kunder til enhver tid bliver supporteret af specialisten med de rette kompetencer.

Kommunikationen mellem kunderne og det nye supportteam kommer til at foregå på engelsk. Der er dog altid mulighed for, at det lokale supportteam her i Danmark kan agere mellemled, hvis du ønsker det. Din sag bliver desuden ikke overgivet til det nye team uden din tilladelse.

Vi glæder os til at høre din feedback, når det nye supportteam går i luften mandag d. 3. november.



Torben Smith,
Application Service Manager

PLM Group Danmark