Serviceaftale

Serviceaftale

Serviceaftalen sikrer dig en hurtigere indledende responstid. Aftalen sparer dig tid og omkostninger og lader dig koncentrere dig om kerneopgaven.

Hvad er inkluderet i din serviceaftale?

Når du har en serviceaftale hos os, står vores tekniske support hurtigt til rådighed og sikrer, at du kommer smidigt ud på den anden side. Du får:

  • Regelmæssige opdateringer fra supporten
  • Hurtigere indledende responstid ved kontakt via e-mail eller onlineværktøj
  • En aftale, hvor du kan vælge mellem:
    – SLA Silver (indledende responstid ned til 2 timer) eller
    – SLA Gold (indledende responstid ned til 1 time)

Med en serviceaftale sparer du tid og penge, undgår ineffektiv arbejdstid og får hurtig support, når du oplever udfordringer.

We make you innovate

Giv din virksomhed de bedste muligheder for succes, med ekstra ressourcer, direkte adgang og tilpassede & specialdesignede processer, der imødekommer de hårdeste forretnings- og designudfordringer.

Vores innovationsaftaler giver din virksomhed de bedste muligheder for at lykkedes på et kompetitivt marked. Med en erfaren partner ved din side, kan du sikre innovationen i din virksomhed.

Med vores 5 aftaler dækker vi alle aspekter af din PLM-kæde

Se oversigten over alle innovationsaftaler her.

Alle innovationsaftaler gælder i 36 måneder fra dagen for underskrivelse.
Innovationsaftalen faktureres hvert år, 30 dage forud for fornyelsesdatoen.
Du kan læse om alle detaljer for de enkelte aftaler ved at klikke på de generelle vilkår og betingelser her

Hvorfor os

Opnå imponerende resultater og få dine produkter hurtigere på markedet med vores ekspertviden og teknologi.

Kontakt os i dag

Lad os hjælpe dig med at føre ideerne ud i livet og skabe innovative og succesfulde produkter.

Sammen finder vi en løsning, der matcher dine konkrete behov.

Ved at udfylde formularen kan du komme i kontakt med en fra vores team – helt uforpligtende.