Service Plans

Service Plans

Få mere ud af din opdateringsaftale for SOLIDWORKS og 3DEXPERIENCE med vores nye Service Plans – Essential og Elite. Få adgang til en hel verden af on-demand eLearning-videoer, eksperthjælp og et nøje udvalgt indholdsbibliotek.

Få mere ud af din løsning

Hvorfor nøjes med en opdateringsaftale, der blot er en licens? Den bør indeholde hjælpemidler til at optimere dit arbejde. Derfor har vi opgraderet opdateringsaftalen for SOLIDWORKS og 3DEXPERIENCE, så de også omfatter Service Plans.

De to Service Plans, Essential og Elite, er spækket med mange timers vejledning og værktøjer, der kan tage dig til det næste niveau.

Du får eksklusiv adgang til en on-demand eLearning-platform, PLM-eksperterne og et nøje udvalgt indholdsbibliotek – bare for at nævne nogle få af de bonusser, du kan udforske.

Service Plans

Uanset hvilken plan du vælger, har du masser af viden og hjælp lige ved hånden. Kan du ikke lige huske, hvordan du udfører en bestemt opgave i SOLIDWORKS? Hvordan du bruger en funktion på 3DEXPERIENCE-platformen? Eller har du brug for vores eksperters hjælp med et projekt?
Disse planer dækker alle dine behov.

FeaturesEssentialElite
Adgang til on-demand eLearning1 brugeradgang per Essential-plan 3x brugeradgange per Elite-plan
Serviceopgraderinger
Lokal teknisk support
Spørg en ekspert-session
Simulation Starter-service
Adgang til PLM Groups indholdsbibliotek
Premium responstid
Voucher til PLM Group-kurser med underviser 

Dine fordele med Service Plans

  • Adgang til over 7500 videoer:
    Korte og konkrete on-demand CAD-videoer, som du kan bruge til at øve og lære

  • Eksklusiv eksperthjælp
    2 timer med vores PLM-eksperter, hvor fokus er på at hjælpe dig med din ønskede udfordring

  • Simulation-hjælp
    Håndter en hvilken som helst simuleringsudfordring med vores ekspertteam

  • Voucher til kurser
    Få en voucher på 500 EUR du kan bruge på lokale kurser med underviser

Hvad er inkluderet i Service Plans?

Få mere at vide om de forskellige bonusser, der er inkluderet i Essential- og Elite-planerne.

On-demand eLearning

Få adgang til en eLearning-platform med over 7500 on-demand videoer, der kan hjælpe dig gennem enhver udfordrende opgave i SOLIDWORKS, 3DEXPERIENCE-platformen, CATIA og mange andre CAD-værktøjer.

Brug platformen til uddannelse ved at tildele, gennemføre og holde styr på kurser. Eller som en guide til din her-og-nu-udfordring.

Spørg en ekspert-session

Vi er her for at hjælpe dig. Book en 2-timers session med vores eksperter for at diskutere 3DEXPERIENCE – eller et andet specifikt emne.

Beskriv din udfordring, så sætter vi den rette mand på sagen til at undersøge dine spørgsmål. Du får to timer, hvor vores ekspert hjælper dig med at løse din udfordring.

Simulation Starter-service

Vores simulation-team hjælper dig med dine udfordringer. Simulation Starter består af to sessioner.

Først introducerer du dit mål og beskriver dine udfordringer. Og så vil vores eksperter demonstrere en simulering baseret på din udfordring og anbefale dig dit næste skridt.

Indholdsbibliotek

Vores PLM Group-eksperter har nøje udvalgt en række hjælpemidler, der gør livet lettere for dig. Find bl.a. makroer til at optimere dine arbejdsprocesser, vejledninger og skabeloner, som hjælper dig med at arbejde smartere.

Premium responstid

Vi er kendt for vores gode responstid. Men med Elite-pakken kommer du foran i køen og får dobbelt så hurtig svartid på tekniske supporthenvendelser, som andre.

Voucher på kurser

Vores skarpe, lokale eksperter guider dig sikkert gennem vores kurser, så du opdaterer dine færdigheder. Uanset om det er på et grundlæggende eller avanceret niveau, finder du fysiske kurser, der passer til dine behov.

Med Elite-planen får du en voucher, som du kan bruge til vores kurser.

Spørgsmål og svar

Se svarene på de mest almindelige spørgsmål om vores Service Plans

Er Service Plans inkluderet i min opdateringsaftale?

Ja, når du fornyer din SOLIDWORKS- eller 3DEXPERIENCE-licens, er Service Plans og alt indholdet i dem automatisk inkluderet.

Hvad er forskellen mellem Essential og Elite Service Plan?

Vores Essential og Elite Service Plans er spækket med indhold, der gør dit arbejde lettere. Fælles for begge er softwareopgraderinger, lokal teknisk support og adgang til SolidProfessor-platformen med utallige timers videoer til at lære nyt.

Vores Essential Service Plan har 1 brugeradgang pr. SOLIDWORKS-licens.

Vores Elite Service Plan har 3 brugeradgange pr. SOLIDWORKS-licens, hvilket giver en stor merværdi for kunder med flere brugere.
Desuden inkluderer den en årlig “Spørg en ekspert”-session, Simulation Starter-service, PLM indholdsbibliotek, premium responstid og en voucher på 500 EUR til fysiske kurser.

Skal jeg have Service Plans for hver type licens, jeg ejer?

Service Plans gælder for SOLIDWORKS- og 3DEXPERIENCE-licenser på opdateringsaftale, uanset om du vælger Essential eller Elite.

Men uanset hvilken licens du har, kan du anmode om de forskellige elementer i Service Plans for enhver licens, du har. Du kan f.eks. anmode om en Spørg en ekspert-session for at diskutere dine udfordringer eller få adgang til on-demand eLearning-platformen SolidProfessor.

Er on-demand eLearning-platformen tilgængelig overalt?

Ja, du kan tilgå SolidProfessor-platformen via enhver browser.

Godt at vide om platformen:

  • Den leveres og hostes af vores partner SolidProfessor.
  • Din administratorkonto til SolidProfessor bliver oprettet efter fornyelsen af din SOLIDWORKS- eller 3DEXPERIENCE-licens, og derefter kan du selv administrere brugeradgang til platformen.
  • En konto hos SolidProfessor oprettes af PLM Group med e-mailadresse, fornavn og efternavn på den person, PLM Group har som kontaktperson for din virksomhed.

Kan jeg bruge Simulation Starter, hvis jeg ikke arbejder med simulation?

Det kan du tro! Med Simulation Starter-service hjælper vores eksperter dig med de simuleringsudfordringer, du har, uanset niveau.

Godt at vide om, hvad der er inkluderet:

  • En Simulation Starter-service pr. årlig Elite Service Plan, som er sammenfaldende med din årlige fornyelse af licens og opdateringsaftale.
  • De to inkluderede sessioner er online og skal planlægges på forhånd med normalt 7 arbejdsdages leveringstid.
  • For en bedre oplevelse kan du tilføje en opsummering af de vigtigste emner, herunder eksempler, når du booker din session.
  • PLM Group forbeholder sig retten til at begrænse omfanget af Simulation Starter-sessionen, hvis det præsenterede emne overstiger den tilgængelige tid.
  • En ny session kan ikke bookes, før den tidligere bookede session er afsluttet.
  • Sessioner kan ombookes indtil 2 arbejdsdage før den planlagte dato. For sen omlægning eller aflysning vil koste en Simulation Starter-session.

Kan jeg opdele min Spørg en ekspert-session?

Spørg en ekspert er opbygget som en aktivitet med to sessioner, hvor du først forklarer den udfordring, du har, og derefter tager vores eksperter hånd om den.

Godt at vide:

  • En 2-timers session pr. årlig Elite Service Plan, som er sammenfaldende med din årlige fornyelse af licens og opdateringsaftale.
  • Du kan ikke lægge sessionerne sammen til større konsulentprojekter eller dele dem op i flere kortere sessioner. Men hvis du ikke har nogen sessioner tilbage eller ikke har en Elite Service Plan, vil 2 timers rådgivning blive faktureret til vores standardpris.
  • Sessioner er online og skal planlægges på forhånd med normalt 7 arbejdsdages leveringstid.
  • For en bedre oplevelse kan du tilføje en opsummering af de vigtigste emner, herunder eksempler, når du booker din session.
  • PLM Group forbeholder sig ret til at begrænse omfanget af Spørg en ekspert-sessionen, hvis det præsenterede emne overstiger den tilgængelige tid.
  • En ny session kan ikke bookes, før den tidligere bookede session er afsluttet.
  • Sessioner kan ombookes indtil 2 arbejdsdage før den planlagte dato. For sen omlægning eller aflysning vil koste en Spørg en ekspert-session.

Hvordan bruger jeg min voucher til kursus?

Det er nemt at tilmelde dig et af vores mange planlagte kurser via vores kursusportal. Find det kursus, du ønsker, og indtast dit vouchernummer for at bruge din 500 EUR.

Godt at vide:

  • Voucheren på 500 EUR kan kun bruges til PLM Groups planlagte kurser og kun én voucher pr. tilmeldt deltager.
  • Kursus skal tilmeldes via online kursusportalen og ved at indtaste et gyldigt vouchernummer, før den udløber.
  • Kurser kan flyttes indtil 7 arbejdsdage før den planlagte dato.
  • En voucher i en Elite Service Plan er sammenfaldende med den tilhørende licens- og opdateringsaftale, og den udløber efter 12 måneder uden forlængelser eller undtagelser.
  • Vouchers i en Elite Service Plan, der er en del af en flerårig licens- og opdateringsaftale, vil blive udstedt for hvert af årene i aftalen.
  • Alle vouchers udstedes i begyndelsen af aftaleperioden og kræver et minimum af 9+ måneders varighed.
  • Ingen yderligere rabat kan kombineres med vouchers.

Hvad betyder premium responstid?

Vi bestræber os altid på at have den bedst mulige responstid. Men med vores Elite Service Plan bliver dine henvendelser prioriteret. For den konkrete responstid læs mere her.

Ræk ud til os

Har du stadig spørgsmål om, hvad du får med din Service Plan? Hold dig ikke tilbage – kontakt os, vi er her for at hjælpe dig.