Smart PLM for Indkøb

SMART PLM for Indkøb

BEDRE OG BILLIGERE LØSNINGER MED SMART PLM

Indkøbsafdelingens fornemmeste opgave er at sikre strategisk optimale indkøb – på rette tid, til rette pris og i rette mængder. Løbende samarbejde med leverandører giver mulighed for at udnytte indkøberens ekspertise til at sikre løsninger, som er endnu bedre end specifikationerne.


Få et tilbud eller få mere info

SmartPLM-logo

Med Smart PLM kan du:

  • Få automatisk adgang til seneste revision af 3D modellen, inklusiv PMI
  • Hurtigt få tilbud fra flere forskellige leverandører
  • Involvere leverandører tidligt i udviklingsprocessen

Når du sikrer bedre produkter til lavere priser og hurtigere end forventet, får din virksomhed den optimale konkurrencefordel.

5_best_practices_transparent_ebook_cover_noshadow

GRATIS E-BOG

5 best practices for profit and growth

Mange virksomheder kæmper med konstante krav om at sende nye og bedre produkter på markedet – og helst både hurtigt og billigt. Vi har samlet 5 best practices til at sikre vækst og overskud.

Hent e-bogen

Det siger kunderne

“Vi bruger SolidWorks-produkterne i stor stil til at lave konstruktion, simulerings-analyser, produktionsforberedelse, lagerstyring og markedsføringsmaterialer. I forhold til tidligere har vi både kunnet reducere udviklingstiden med omkring halvdelen og samtidig udvikle stadigt mere komplekse konstruktioner.”

Sådan har andre virksomheder udnyttet Smart PLM

Kontakt os for en snak om mulighederne

Vi kan hjælpe dig til at øge omsætningen, sænke omkostningerne og reducere forretningsmæssige risici

Send os dine oplysninger, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Eller ring til os

Daniel

Daniel Nørgaard
Telefon 70 22 22 80
Sales Manager, PLM Group Danmark