Smart PLM

SMART PLM


Hjælper virksomheder med at få bedre produkter hurtigere på markedet


SmartPLM-logo

Smart PLM er en ’bottom-up’ tilgang, som opbygger PLM muligheder trin-for-trin. Resultatet er hurtig implementering og kort tilbagebetalingstid. Bliv klogere på konceptet i videoen her ➔


 

Hos PLM Group har vi i mere end 20 år hjulpet virksomheder med at udvikle og producere produkter lettere, hurtigere og langt mere effektivt.

BILLIGERE, HURTIGERE (OG BEDRE) MED SMART PLM

I mange virksomheder er ”billigere og hurtigere” mantraet, når det kommer til produktion. Tid til opsætning af maskiner, monteringstid, værktøjsproduktion, materialer som er gemt et sted på lageret og materialespild er bare nogle af de faktorer, som kan gøre produktionsprocessen træg og dyr.

Med Smart PLM kan du:

  • Få automatisk adgang til seneste revision af 3D modellen, inklusiv BOM
  • Guide salg og konstruktion i retning af en modulariseret produktportefølje
  • Producere værktøjer ved hjælp af Additive Manufacturing
  • Skabe vejledninger, som er lette at forstå og lynhurtige at opdatere

Med en strømlinet produktionsproces kan du sende kvalitetsprodukter på markedet – til konkurrencedygtige priser.

Vil du også have en strømlinet produktion? Så kig med her ➔

 

Kontakt os for en snak om mulighederne

Vi kan hjælpe dig til at øge omsætningen, sænke omkostningerne og reducere forretningsmæssige risici

Send os dine oplysninger, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Eller ring til os

Daniel

Daniel Nørgaard
Telefon 70 22 22 80
Sales Manager, PLM Group Danmark

Det siger kunderne

 

Tomas Hecht Olsen, R&D Manager

NGI A/S


”Fra vi trykker på knappen går der blot få minutter før samtlige dokumenter frigives til produktion og salg, og alt er i en yderst professionel kvalitet. På en formiddag har jeg kunnet generere 146 tegninger. Tidligere kunne det tage en op til en dags arbejde at generere de samme papirer til blot ét produkt.”

Læs om kundernes erfaringer

BEDRE OG BILLIGERE LØSNINGER MED SMART PLM

Indkøbsafdelingens fornemmeste opgave er at sikre strategisk optimale indkøb – på rette tid, til rette pris og i rette mængder. Løbende samarbejde med leverandører giver mulighed for at udnytte indkøberens ekspertise til at sikre løsninger, som er endnu bedre end specifikationerne.

Med Smart PLM kan du:

  • Få automatisk adgang til seneste revision af 3D modellen, inklusiv PMI
  • Hurtigt få tilbud fra flere forskellige leverandører
  • Involvere leverandører tidligt i udviklingsprocessen

Når du sikrer bedre produkter til lavere priser og hurtigere end forventet, får din virksomhed den optimale konkurrencefordel.

Hvordan gør du indkøb til en konkurrencefordel? Kig med her ➔

 

Kontakt os for en snak om mulighederne

Vi kan hjælpe dig til at øge omsætningen, sænke omkostningerne og reducere forretningsmæssige risici

Send os dine oplysninger, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Eller ring til os

Daniel

Daniel Nørgaard
Telefon 70 22 22 80
Sales Manager, PLM Group Danmark

Det siger kunderne

“Vi bruger SolidWorks-produkterne i stor stil til at lave konstruktion, simulerings-analyser, produktionsforberedelse, lagerstyring og markedsføringsmaterialer. I forhold til tidligere har vi både kunnet reducere udviklingstiden med omkring halvdelen og samtidig udvikle stadigt mere komplekse konstruktioner.”

Læs om kundernes erfaringer

FÅ MERE TID TIL INNOVATION MED SMART PLM

Konstruktionsafdelingens ultimative værdi opstår ved innovation og skabelse af nye, rentable produkter. Men mange virksomheder bruger i stedet meget tid på opgaver, som ikke skaber værdi – servicering af andre afdelinger, tilrettelser i modeller eller endda reproduktion af eksisterende modeller.

Med Smart PLM kan du:

  • Involvere alle stakeholders i produktudviklingsprocessen
  • Teste og validere designet tidligt i udviklingsprocessen
  • Nemt finde og genbruge eksisterende 3D modeller
  • Automatisk sikre at andre afdelinger får interaktive 3D modeller med præcis den information, som de har brug for

Så kan konstruktørerne bruge tiden på det, de er allerbedst til: innovation. Og det er en fordel for både virksomheden og medarbejderne.

Hvordan sikrer du, at konstruktørerne bruger tiden på det, de er bedst til? Kig med her ➔

 

Kontakt os for en snak om mulighederne

Vi kan hjælpe dig til at øge omsætningen, sænke omkostningerne og reducere forretningsmæssige risici

Send os dine oplysninger, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Eller ring til os

Daniel

Daniel Nørgaard
Telefon 70 22 22 80
Sales Manager, PLM Group Danmark

Det siger kunderne

”Når jeg ser tilbage, skulle vi have indført SolidWorks for flere år siden, men vi frygtede overgangen fra vores 2D-tegnesystem til 3D. Den frygt er fuldstændig gjort til skamme. Vi har fået kæmpe tidsbesparelser på mere end 50 procent i vores udviklingstid og samtidig et fremragende salgsværktøj, der har givet os adgang til nye potentielle kunder.”

Læs om kundernes erfaringer

GØR DE AFGØRENDE SALGSPARAMETRE TIL DIN KONKURRENCEFORDEL

Der er mange væsentlige faktorer, som spiller ind på en virksomheds salgssucces: Først på markedet med nye produkter, hurtig respons på prisforespørgsler, kortere leadtid, konkurrencedygtige priser og attraktiv visualisering af produkterne.

Med Smart PLM kan du:

  • Reducere konstruktionstiden
  • Guide salget i retning af en modulariseret produktportefølje med hurtig prissætning, kort konstruktionstid og effektiv produktion
  • Skabe fotorealistiske visualiseringer og produktdokumentation parallelt med designprocessen

Så giver du salg og marketing de absolut bedste forudsætninger for at sikre et øget salg.

Sådan gør du de afgørende salgsparametre til din konkurrencefordel ➔

 

Kontakt os for en snak om mulighederne

Vi kan hjælpe dig til at øge omsætningen, sænke omkostningerne og reducere forretningsmæssige risici

Send os dine oplysninger, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Eller ring til os

Daniel

Daniel Nørgaard
Telefon 70 22 22 80
Sales Manager, PLM Group Danmark

Det siger kunderne

“Konkurrencen på markedet for kirkeorgler er benhård, og kunderne vælger primært orgler ud fra deres udseende. De mapper med visualiseringer, vi fremstiller med SolidWorks, har vist sig at være et meget overbevisende redskab, når vi diskuterer et nyt orgel med potentielle kunder.”

Læs om kundernes erfaringer

ØGET OMSÆTNING OG LAVERE UDGIFTER MED SMART PLM

Aftersales har stor indflydelse på omsætningen i mange virksomheder – både direkte i form af fx reservedele og service, og indirekte ved at sikre, at kunderne vender tilbage igen og igen. Men det er ofte en omkostningsfuld funktion med medarbejdere til at supportere kunderne og reservedele på lager.

Med Smart PLM kan du:

  • Gøre det muligt for kunderne at bestille reservedele online
  • Sikre at medarbejderne nemt har adgang til både nye og tidligere versioner af produktet
  • Producere reservedele ’on demand’ ved hjælp af Additive Manufacturing
  • Skabe vedlejninger og manualer, som er lette at forstå

Så forbedrer du omsætningen – både på top- og bundlinjen.

Aftersales er ofte en omkostningstung funktion, men det behøver det faktisk ikke være. Kig med her ➔

 

Kontakt os for en snak om mulighederne

Vi kan hjælpe dig til at øge omsætningen, sænke omkostningerne og reducere forretningsmæssige risici

Send os dine oplysninger, så kontakter vi dig hurtigst muligt

Eller ring til os

Daniel

Daniel Nørgaard
Telefon 70 22 22 80
Sales Manager, PLM Group Danmark

Det siger kunderne

”På årsbasis sparer vi ét mandeår ved at anvende løsningen til automatisk generering af vores eftermarkeds-dokumentation og samtidig giver vi vores kunder mere værdi. De får fejlfri dokumentation af deres unikke maskiner i præcis det format, de ønsker, hvadenten det er PDF, på CD-ROM, online via vores web eller en kombination af de tre formater og manualerne indeholder præcis de informationer de har brug for.”

Læs om kundernes erfaringer