PLM Group Support

Velkommen til PLM Group Support

PLM Group Online Support er den hurtigste og nemmeste vej til svar på dine spørgsmål.
Hvis du har en online supportkonto, kan du logge ind her:

Log ind

Har du ikke en supportkonto endnu?

Få hjælp her


Vores ekspert-team er klar til at hjælpe dig

Som kunde hos PLM Group får du ikke blot adgang til markedets bedste softwareløsninger til design og udvikling. Du får også en lang række tilbud og løsninger, som hjælper dig til at få det maksimale ud af din softwareinvestering, blandt andet online support, softwareopgraderinger, nye versioner, webinarer, seminarer og kundearrangementer, som er målrettet til at give dig succes med SOLIDWORKS.

Online Support er hurtigste og letteste måde at få svar på dine spørgsmål. Ved at bruge online support kan vi sikre, at du til enhver tid får hjælp af den specialist, som har den største viden på det område, hvor der er brug for hjælp.

Sådan opretter du en ny online request

 

Vi er Nordens største leverandør af SOLIDWORKS med 130 medarbejdere klar til assistere dig. Det giver os mulighed for at levere en unik støtte til vores kunder, som ingen andre forhandlere kan matche.

I Roskilde og Aarhus sidder et team af supportspecialister klar til at svare på dine spørgsmål. Vi har desuden supportafdelinger i Sverige, Norge, Finland, Estland og Letland, og vores teknikere er specialisede indenfor mange forskellige områder. Ved at udnytte kompetencerne på tværs af landene kan vi sikre dig den bedst mulige support og sørge for, at du hurtigt får hjælp af den rette specialist. For dig som kunde betyder det kortere svartid og bedre løsninger.

Support på tværs af lande håndteres på engelsk. Hvis du ønsker support på dansk kan du blot give os besked – så håndterer vi din sag lokalt.

Kundetilfredshed

Vi tror på gennemsigtighed. Derfor kan du løbende følge med i, hvor tilfredse kunderne er med vores support. Efter hver løst supportsag spørger vi kunden, hvor tilfreds han eller hun er med den hjælp, de har fået. Til venstre kan du se resultatet fra de seneste 100 supportsager.

Fjernsupport

Det er ofte lettest at hjælpe, hvis vi kan se og styre din skærm. I nogle supportsager yder vi derfor fjernsupport via TeamViewer.

  • Hurtig fjernsupport fra en tekniker
  • Nem deling af filer mellem supporten og brugeren

tv-logo

tv-logo-mobile

Download TeamViewer

Adgang til SOLIDWORKS Customer Portal

Få adgang til en omfattende database af viden og ressourcer. Indsend Service Requests (SRs), Software Performance Reports (SPRs), og forslag til forbedringer og deltag i debatter med andre SOLIDWORKS-brugere.

Log ind

Technical Manager

  • JANNE ELSTED
  • Manager, Professional Services Denmark
  • janne.elsted@plmgroup.dk

SUPPORTEN ER ÅBEN:
Man-tors: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-15.00
Log ind på online support
Skriv til support@plmgroup.dk
eller ring på 70 22 22 87